HTML

Elemzések, valódi levelek

Friss topikok

Címkék

Archívum

Mindenki döntse el honnan indul ki, de oda is érkezik vissza.

2013.06.13. 21:41 Hypericum

Mindig is hiányoltam a "lelkizős" pillanatokat a baráti csevelyekből, valahogy mindig felszíni gondokat osztottunk meg egymással, sosem voltak a végletekig őszinte megnyilvánulásaink egymás felé, vagy csak én vagyok nagyon hülye, hogy nem tudok rejtett tartalmakat értelmezni. Az utóbbi időkben azonban, ha egy hullámhosszra kerültünk, előjöttek a régóta várakozó témák is és kicsit beszélhettem MAGAMRÓL.
Ja, mert amúgy is nagyon önző állatnak tartom magam és ez valahogy nem vagány. Beszélni is szeretek magamról, sőt, ha csak lehet, mindent átfordítok a saját malmomra, hogy ne csak magamat marcangoljam ezekkel a gondolatokkal. Odáig is eljutottam, hogy az elmúlt pár hónapban már olyan titkokat is kitártam bizalmasomnak, amire amúgy nem vagyok büszke sem és addig, mindvégig úgy gondoltam, ezt örökre megtartom magamnak, az tuti. De vannak pillanatok, hogy egyedül marad az ember (nem mintha legvégül úgyis teljesen egyedül lenne) és apró kétségbeesés fogja el, mert valójában semmilyen szálak nem fűzik a földi élethez. Mert nem csinált maradandót, akciót, meg vagányat és hogy igazából mindenből kimaradt. Aztán egy gyenge pillanatban kiönt, később megbánja, de ambivalens érzésekkel végül is belátja, hogy jól lett ez így.
Különben is, gyáva. Egy nyuszi lelkű, nyugodt, őszinte darabka élet. De nem küszködik önértékelési problémákkal, mert objektívan kezeli saját előnyeit,hátrányait, tehetségét és fogyatékát. Harmadik személyben beszél magáról. Az baj, mert nem általános érvényű mondatokról beszélünk, hanem rólam.
Mindent kívülről szemléltem eddig, nehogy baja essen a testemnek-lelkemnek. Azokon csak én ejthetek sebet. De megölni nem fogom magam, nem is próbáltam, nem is gondoltam rá. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eq100.blog.hu/api/trackback/id/tr925360472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna Smith 2013.06.15. 14:56:49

Nagyon érdekes, amiket leírsz. Saját tapasztalatom, hogy érdemes szakemberekhez fordulni. Én például a
<a href="http://pszichorendeles.hu" title="pszichorendeles">pszichorendeles</a> oldalon fellelhető szakemberekkel végeztettem teljes személyiséganalízist. Nagyon jó, grafológia és pszichológia együttesen alkalmazva, tuti siker.

Hypericum 2013.06.15. 20:36:37

@Anna Smith: Ja értem. És akkor most a kialakulóban lévő személyiségemmel forduljak szakemberhez, vagy csak várjam meg, míg minden tisztázódik idebent? Oké, tudom, hogy ők segíthetnek fejlődni, de vannak előítéleteim a pszichológiával szemben és szerintem ha hozzájuk fordulok az már segélykérés, de nem érzem úgy, hogy segítségre van szükségem. Még akkor sem, ha most minden össze vissza van dobálva idebent, mint egy feldúlt papírraktárban, még akkor sem érzem úgy, hogy hárítom a lehetőséget. Mert megtenném, ha kellene.
Mert most Te is tökre megijesztesz, mert nem hinném, hogy ez ennyire elemezni való, csak egy kis önreflexió. De köszönöm, hogy írtál. :)
süti beállítások módosítása